საქონლის მიღებისას მყიდველი ექსპედიტორის თანდასწრებით ამოწმებს შეკვეთას, საქონლის სწორ სისრულეს, საქონლის ხარისხსა და რაოდენობას. რის შემდეგაც მყიდველმა ხელი უნდა მოაწეროს თანმხლებ დოკუმენტებს. საქონლის მიღების შემდეგ პრეტენზია საქონლის აშკარა (ხილული დეფექტების) შესახებ არ მიიღება. მყიდველის უმიზეზო უარის შემთხვევაში შეძენაზე (გამონაკლისია – წარმოების დეფექტები, მექანიკური დაზიანება- ფარული ხარვეზები). მძღოლის მითითებულ მისამართზე მისვლის შემდეგ მიწოდების სერვისი ნებისმიერ შემთხვევაში ფასიანია, რადგან მომსახურების საფასური გადახდილი იყო.
ჩვენს მაღაზიაში სათანადო ხარისხის საქონლის დაბრუნება შესაძლებელია 14 დღის განმავლობაში შეძენის დღის გამოკლებით, რომელზეც არის მითითებული გამოყენების ვადა.
გასაცვლელად წარმოდგენილი სათანადო ხარისხის საქონელი მიიღება, თუ ის არ იქნა გამოყენებული, დაცულია მისი პირვანდელი სახე, სამომხმარებლო თვისებები, ბეჭდები, ქარხნული ეტიკეტები, ასევე თუ არსებობს გაყიდვის ქვითარი, ფულადი ქვითარი ან რაიმე სხვა დოკუმენტი, რომელიც ადასტურებს მითითებული საქონლის გადახდას. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ სათანადო ხარისხის საქონლის დაბრუნება მაღაზიაში აღების ან შეძენისას ხდება იმ მაღაზიაში, სადაც ის იყიდეთ.
საქონლის დასაბრუნებლად საჭიროა პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი, ასევე დაბრუნების განაცხადი, რომელიც შევსებულია ორგანიზაციის ფორმის შესაბამისად. 15 დღის შემდეგ და საგარანტიო პერიოდის განმავლობაში სერვის ცენტრამდე ტრანსპორტირებასთან დაკავშირებული ხარჯები, ასევე სხვა მასთან დაკავშირებული ხარჯები ეკისრება მყიდველს და არ ანაზღაურდება, თუ საგარანტიო ბარათში მითითებული პირობებით სხვა რამ არ არის გათვალისწინებული. საქონელზე თანხის დაბრუნება ხდება გადახდის წესით, კანონით დადგენილ ვადებში. თუ გადახდა განხორციელდა ნაღდი ანგარიშსწორებით, თანხის დაბრუნება ხდება საქონლის დაბრუნების დროს. უნაღდო ანგარიშსწორებისათვის თანხის დაბრუნება ხდება 3 დან 10 დღის განმავლობაში.
ჩვენი საიტი იყენებს ფაილს cookie თქვენი მომსახურების გასაუმჯობესებლად. „მიღებაზე“ დაწკაპუნებით თქვენ ეთანხმებით cookie-ს დამუშავებას, cookie-ს პოლიტიკის შესაბამისად.